موضوع: "روشنگری"

او کیست؟ دانشمند مجاهد عارف...

.

بمناسبت ۳۱ خرداد

.

‍ ‍ ویزای آمریکا

مصطفی اهل روستای چمرانِ ساوه اما متولد محله سرپولک تهران، نخبه علمی در مدرسه دارالنفون و البرز، فارغ التحصیل رشته الکترومکانیک از دانشگاه تهران و صاحب مدرک دکتری در رشته فیزیک پلاسما از دانشگاه برکلی ایالت کالیفرنیا که پایان نامه او در این رشته با درجه علمی ممتاز در آمریکا ثبت شده است.

مصطفی چمران بلافاصله پس از اتمام تحصیلات در ابتدا آزمایشگاه‌های بل و هم چنین آزمایشگاه پیشرانه جت ناسا استخدام شد.

در آمریکا با زن مسلمانی به نام تامسن هیمن ازدواج کرد و صاحب ۴ فرزند شد. همسر آمریکایی الاصل او نام خود را به #پروانه تغییر داد.

مصطفی نخبه علمی بود، کسیکه با رتبه یک دانشگاه تهران بورسیه آمریکا گرفت اما همه امکانات و رفاه ممکن را رها کرد و برای مبارزه به مصر رفت، پس از مدتی به دعوت امام موسی صدر پایگاه فعالیتهای آزادی بخش و دفاع از مظلومان خود را به لبنان انتقال داد.

بدلیل زندگی سخت در لبنان همسرش از او طلاق گرفت و چمران با غاده جابر ازدواج کرد.

پس از انقلاب در درگیری های کردستان حضور داشت، بار دیگر پُست و مقام را رها کرد و به میدان جنگ رفت و نهایتا شهادت در دهلاویه تقدیر او بود.

مصطفی چمران، ویزا و اقامت آمریکا را با وجود مخالفت اساتیدش رها کرد آن هم در دوره ای که هنوز سرنوشت انقلاب در ابهام بود و سخت ترین جبهه فعالیت یعنی لبنان را برای دفاع از مظلوم انتخاب نمود.

حالا مقایسه کنید، با سلبریتی های بیسواد و بی ریشه ای که با#آنتن رایگان صدا و سیما مشهور می‌شوند اما در یک خودتحقیری آشکار حتی حاضر نیستند فرزندانشان در ایران بدنیا آیند. مقایسه کنید با خائنین بی سوادی که ایران را به ویزای آمریکا و کانادا فروختند. 

.

.

نسل امروز نمیتواند بگوید: چمران یک انقلابی بیسوادِ فریب خورده بود. او در آمریکا کرسی تدریس داشت. بلکه نسل امروز باید از خود این سوال را بپرسد چرا چمران ویزای آمریکا، رفاه و جایگاه استادی در دانشگاه را رها و به دنبال مبارزه و نجات جامعه است؟


#علیرضا_زادبر

https://eitaa.com/Politicalhistory

اینفلوئنسر حجاب صورتی ۴

زندگی منشوریست در حرکت دوار. چرا قل خوردن این منشور را تنهایی ببینید؟ روزهای خوب صورتی می گذرند و روز به روز شما عاشقتر، متدین تر،«اصلا حسین جنس غمش فرق می‌کند»تر می‌شوید.

 کوتاهی قدشما و محاسن همسر با هم نسبت مستقیم دارد. زوجبه مذهبی به روز باید باشد، اُمُّلی در این روزگار خریدار ندارد. می توان اربعین رفت، برای بچه‌های تو راه عروسک و پیکسل پخش کرد، در مسیر علما که طولانی‌تر است چای عراقی خورد و برای اولین سالگرد ازدواج پاپیون زد. 

یک عکس بگیرید که دارید پاپیون آقایی را مرتب می‌کنید. پاپیون باید هم رنگ روسری شما باشد. 

وقتی پاپیون را مانندسبزه سیزده پارسال گره‌ می‌زنید، سرتان را بالا بگیرید، با نگاهی خیلی عاشق به چشمهایش خیره شوید، فوکوس لنز روی ریمل پا سوسکی مژگانتان باشد. 

به یاد بیاورید چه دل‌های بسیاری را با این نگاه‌ها خواهید سوزاند.دل‌های دخترانی که منتظر گرفتن چنین عکسی ولو در خلوتشان هستند یا پسرهایی که منتظر خیره شدن چنان نگاه شما. 

از پیدا بودن آن قسمت گردن و گریبان زیر روسری اطمینان حاصل کنید.عقیق درشت آقایی در کادر باشد.

 فکر کپشن نکنید، مگر بخاطر سواد شما دنبالتان می‌کنند؟در نهایت می نویسید : «می‌دونید چقد دوسِتون دارم؟ الهی همتون از این عشق لبریز بشید.»کم کم به فکر پوشیدن شلوار زاپدار بیفتید.

 حالا از زیرش می توانی جوراب شلواری یا لگینگز پا کرد. درست تلفظ کنید و مثل نگارنده این سطور نگویید شلوار زارت‌دار. 

هر چند به زارت شباهت بیشتری داشته باشد. به فالوئر باید یاد داد که می‌توان شلوار هیپی و پانک پا کرد و روسری مرتب هم داشت. 

بعد چند روزی غیبتان بزند.خبری از شما نباشد تا…با یک عکس سیاه و چند تا هاله سفید خاکستری تویش برگردید.

دارید سه نفر‌ می‌شوید. به لینک توی بیو نگاهی بیندازید.⬆️⁣.⁣.⁣.⁣.⁣.

#سمیه_بشارتی

#حجاب_صورتی

اینفلوئنسر_حجاب_صورتی_چهار

اینفلوئنسر حجاب صورتی ۳

​حالا حجاب استایلیست مطرحی شده‌اید. 

انواع مدلهای بقچه‌پیچی را از شما یاد ‌می‌گیریم. شما ثابت کرده‌اید که به زیبایی می‌توان پوشش سر داشت، یک تار مو هم بیرون نداشت، نه تنها رنگی سر کرد، بلکه رنگی به گوش آویخت و رنگی به جای گیره جینگیل بست؛ ولی حیف نیست وقتی این همه مراقبت کرده اید موی سر پیدا نباشد و وقتی که عقربه تقواسنج را به حداکثر رسانده‌اید به خودتان جایزه ندهید؟ پس مجازید آن قسمت زیبای گردن، بین استخوان فک و گوش را که عطر مستانه‌تان ازش بلند می‌شود نشان دهید. یک‌ گوشواره بلند هم از گوش آویزان کنید تا هماهنگ با گیره منگوله دار زیر چانه‌تان تداعی کننده زنگوله‌های شترها باشد. درست است که نباید مو پیدا باشد ولی عالمی باید از وجود این اله ناز خبردارشود. 

کم کم رخت و لباستان جور می شود، مزون‌های های مختلف حجاب انواع پیراهن‌ها را برای معرفی به شما می‌رسانند. مزونهایی که آنها هم مثل شما دغدغه‌ای جز تبلیغ جذابیت دینی ندارند.برای اینکه آقایان هم یاد بگیرند که براحتی می‌توانند اندازه لباس‌ها را تشخیص دهند تا برای همسرانشان تهیه کنند، باید به پیدا بودن قلمبگی های بالا و پایین اندامتان اهتمام بورزید. آخ امان از آن دور کمر. هرچه باشد عربا اترابا شمایید. تن خانومی ظریف است به جان آدمیت قسم! 

یادش بخیر، اوایل از آقایی عکس می‌گذاشتید در حالیکه داشت سربند یا حسین می‌بست تا عازم هیات شود و شما هم فقط به پیدا بودن دستهای ظریفتان بسنده‌ می‌کردید و قل هو الله پشت سرش فوت می‌کردید و خدای را شاکر بودید که چنین جوان رعنایی را نصیبتان کرده‌است. 

چون وظیفه خطیر علاقمند کردن جوانان به حجاب و سبک شاد اسلامی از عهده شما یک نفر بر نمی‌آید، آقایی هم که اگر سید باشد اینجا آقاسید خطابش می‌کنید، این بار را بر گُرده‌اش به دوش می‌کشد. آن بخش دین باید نمایش داده شود که به آراستگی مرد و ابراز مرد به زن مومنه‌اش، خلق حسنه‌اش را می رساند. پس آقایی محاسن را که خیلی شباهت به محاسن شهدا داشت، این بار شبیه به غلمان‌های بهشتی آن کادره Un Cadre می‌تراشد. 

آقایی این بار تمری بوسیدن از روی پیشانی می‌کند. دستهای سفید و کمی چاق خانومی  را در دست می‌گیرد و یک بوسه بر آن پیشانی بلند پیدا از پس توربان می زند و کلیک! فعلا از اینکه توربان را از کدام پیج خریده‌اید حرفی نزنید. اجازه دهید مخاطب چند صد باری از شما بپرسد.

کم کم آقایی!!! از پشت بغل می کند تا به ما یاد بدهد، از همسرانمان از پشت بغل کردن  با حجاب ولو در انظار عمومی را انتظار داشته باشیم.

این بار باید از قلقلک ته محاسن آقایی که از پشت بازوانش را مقابلتان به هم رسانده ، روی گونه های تپلی مرواریدیتان، ریز بخندید.

رنگ پیراهنش باید با هماهنگ با سرخی لبهای شما باشد.

می‌دانید اخر ما بچه مسلمانها بوسیدن بلد نیستیم. رویمان به دیوار، نهایت یه ایتیکر بوس  برای اقایمان بفرستیم و ایشان هم استغفرالله گویان سریع پاکش کند.

خدا شما را از ما نگیرد که عشق در لفافه دین  را یادمان می دهید.

#سمیه_بشارتی

#حجاب_استایل

#حجاب_صورتی

#اینفلوئنسر_حجاب_صورتی_سه

اینفلوینسر حجاب صورتی ۲

ادامه اینفلوئنسر محجبه خوشبخت: حال که از اربعین برگشته‌اید باید جو عاشقانه پیاده‌روی اربعین را در صفحه حفظ کنید. فراموش نکنید که این پیاده‌روی خوراک خاطرات و عکسهای چند ماه شما خواهد‌بود. اولین عکس پس از بازگشت شما باید نمای از حرم میان دو انگشت شست و اشاره هر دوی شما باشد که به هم چسبانده‌اید و قاب قلب شکل دور گنبد طلایی ساخته‌اید.  زندگی زیبا، عاشقانه و آرام، رنگی و دور از ملال و هرگونه آزمایش الهی شما در جریان است و خداوند شما را از میان آسمان هفتم زمین پرتاب کرده تا عبرت خوشبختی دیگران باشید. علی بی‌غم شمایید.  پس صفحه‌ شما باید سراسر منعکس‌کننده خوشبختی و نظم بی بدیل و ناهنجاری OCD شما باشد. خداوند شما‌ را هیچ وقت با بلایایی مانند مریضی، نداری، گرفتاری کاری، نداشتن رخت و لباس ناهماهنگ، پیدا نکردن تسبیح صورتی برای همسرتان، اضطراب مصاحبه کاری، هول نتیجه کنکور، ترس نتیجه بیماری یا سر کردن با یک عضو نچسب خانواده یا آوارگی و دربدری پیدا کردن خانه اجاره‌ای یا گشتن بین اتاق‌های اداره‌جات و دادگاهها امتحان نمی‌کند.  اساسا خدا که باشد که بخواهد‌ جز خوشبختی برای شما رقم بزند؟ بدبختی برای فالوئرهاست. حال که بعنوان یک اینفلوینسر که با ظرافت و زیر پوستی بر زندگی دختران و پسران مذهبی جوان اثر می‌گذارد، شناخته شدید باید عشق اسلامی هم نشان دهید تا ما یاد بگیریم.  از حجاب استایل که شغل شریفی‌ است شروع کنید. چرا که حقیقتا همین حجاب زیباست، نشان آدمیت. یک کلاه اسکی خیلی تنگ حجاب سر کنید، آنقدر که انحنای گردن بلند و باریکتان پیدا شود. بعد یک روسری را صد بار بپیچید و پانزده تا سنجاق بزنید. فقط یک چرخ بزنید که فالوئر باور کند این بقچه‌پیچی ایستایی دارد. کاری نداریم که کلاه زیر روسری یک حجاب ‌‌‌‌‌‌‌سکسی است. شما نماد حجاب قرن جدید هستید، تکلیف شماست که ثابت کنید می‌توان زیبا و دلربا بود، روسری بر‌ سر داشت، لبهای سرخ و صورتی هماهنگ با رنگ روسری و ناخن ژلیش داشت و قرآن بر سر گرفت. در یک فرصت مغتنم  چادر مشکی سر کنید، همسری که محاسن تنک نازی دارد و مشخص است از پانزده سالگی تیغ به صورت ندیده، شما را در میان بازوانش می‌گیرد، شما محجوب سر به پایین هستید و او محجوبتر سرخم کرده و پیشانی بر روی چادر شما می‌گذارد.کپشن: ای دل ریش مرا با لب تو حق نمک.🧿امیری حسین و نعم الامیر🧿بین اشکال ریاضی عاشق شش‌گوشه‌ ام… ادامه دارد. #سمیه_بشارتی #حجاب_استایل #حجاب_صورتی

#اینفلوئنسر_حجاب_صورتی_دو

اینفلوئنسر حجاب صورتی قسمت ۱

  ​چگونه یک «همه چی آرومه من چقدر خوشبختم» باشیم. برای این کار ابتدا باید یک #صفحه ( پیج) کلا صورتی داشته‌باشیم. میز دوران دختری صورتی، دمپایی پشمکی خرس قطبی جنوبی صورتی، حتما یک هلو‌کیتی روی تخت، ماگ قهوه با تصویر قلب صورتی، خودکار آبی و دفتر یادداشت خوشگل روی میز سفید با دو سه تا لاک از طیف رنگی کنارش بطور تصادفی پخش و پلا ولی صورتی.  کلی تصویر از خودتان که فقط گونه به آن ورتر تا لبه روسری لبنانی پیدا باشد. حالا گاهی گوشه خط چشم مشکی هم افتاد حلال است. حتما دستها سفید باشد، سفید و حتی کمی چاق. فراموش نکنید انگشتری عقیق زیبا به ‌‌دست راست داشته باشید، انگشتری که در نذر فرهنگی سفیر عقیق برنده‌ شده‌اید. چندین عکس «بماند یادگار» از زوایای مختلف در صفحه، سر سجاده سحری که آن هم صورتی است، یا میز افطار که باز هم صورتی است، یا هنگام ذکر «بک یا الله.شب احیا» در حالیکه قرآن به سر گرفته‌اید که آن قرآن هم صورتی است، منتشر کرده‌ باشید. اینکه چطوری از قرآن به سرگرفتن شما عکاسی شده مورد بحث این دستنامه نیست. چندین متن آماده از نرگس‌صرافیان هم در چنته داشته‌باشید چون شما هم مثل بقیه صورتیها چه با روسری چه بی‌روسری، حرفی برای گفتن ندارید، هنری جز رنگ کردن بقیه(آن هم صورتی) ندارید، باید کپشن را پر کرد یا نه؟سعی کنید نشان دهید که از اینکه مجردید خیلی راضی هستید. تا شاهزاده قصه‌ها از راه رسید یک عکس از دستتان روی دست آقای داماد روی دسته گل عروسی در صفحه بگذارید، اینکه دست سفید و مانیکور شده و حتی لاک خورده‌تان پیداست، طوری نیست.این بار بنویسید، مرد زندگیم، از اینکه خداوندِ عشق تو را در مسیر خوشبختی من قرار داده به خود می‌بالم، تا همیشه در کنارت خواهم بود، تا ابد و یک روز. در اولین فرصت به پیاده ‌روی اربعین بروید. اولین گام درصفحه‌تان از مجردی به تاهل، سفر اربعین است. از پر و خالی کردن‌کوله‌تان، تایم لپس بگیرید، مخاطب می‌میرد بداند چطوری در آن کوله مری‌پایینز آن همه وسیله غیر ضروری را جا می‌‌دهید. چادر عربی، نماد دختر محجب اینفلوینسر است، چادر ایرانی چنین تاثیری ندارد. کفش اسکچرز از ملزومات پیاده‌روی اربعین است، هم ساده است هم راحت است و هم برند است و خیلی گران. یک عکس حتما در صفحه منتشر کنید با این زاویه که کنار نهر علقمه نشسته‌اید، دستها در هم مشت‌شده،مقابل صورت، تسبیح گِلی که همسر از اربعین پارسال در طلب شما آورده از مشت آویزان باشد، صورت با دو دست آن قدری پوشانده شده‌باشد که فقط بلندی‌ مژه ها، برق چشمها و سرخی نوک بینی پیدا باشد. ادامه دارد… #قسمت_اول #سمیه_بشارتی

#اینفلوئنسر_حجاب_صورتی_یک  

1 2