اینفلوئنسر حجاب صورتی ۳

​حالا حجاب استایلیست مطرحی شده‌اید. 

انواع مدلهای بقچه‌پیچی را از شما یاد ‌می‌گیریم. شما ثابت کرده‌اید که به زیبایی می‌توان پوشش سر داشت، یک تار مو هم بیرون نداشت، نه تنها رنگی سر کرد، بلکه رنگی به گوش آویخت و رنگی به جای گیره جینگیل بست؛ ولی حیف نیست وقتی این همه مراقبت کرده اید موی سر پیدا نباشد و وقتی که عقربه تقواسنج را به حداکثر رسانده‌اید به خودتان جایزه ندهید؟ پس مجازید آن قسمت زیبای گردن، بین استخوان فک و گوش را که عطر مستانه‌تان ازش بلند می‌شود نشان دهید. یک‌ گوشواره بلند هم از گوش آویزان کنید تا هماهنگ با گیره منگوله دار زیر چانه‌تان تداعی کننده زنگوله‌های شترها باشد. درست است که نباید مو پیدا باشد ولی عالمی باید از وجود این اله ناز خبردارشود. 

کم کم رخت و لباستان جور می شود، مزون‌های های مختلف حجاب انواع پیراهن‌ها را برای معرفی به شما می‌رسانند. مزونهایی که آنها هم مثل شما دغدغه‌ای جز تبلیغ جذابیت دینی ندارند.برای اینکه آقایان هم یاد بگیرند که براحتی می‌توانند اندازه لباس‌ها را تشخیص دهند تا برای همسرانشان تهیه کنند، باید به پیدا بودن قلمبگی های بالا و پایین اندامتان اهتمام بورزید. آخ امان از آن دور کمر. هرچه باشد عربا اترابا شمایید. تن خانومی ظریف است به جان آدمیت قسم! 

یادش بخیر، اوایل از آقایی عکس می‌گذاشتید در حالیکه داشت سربند یا حسین می‌بست تا عازم هیات شود و شما هم فقط به پیدا بودن دستهای ظریفتان بسنده‌ می‌کردید و قل هو الله پشت سرش فوت می‌کردید و خدای را شاکر بودید که چنین جوان رعنایی را نصیبتان کرده‌است. 

چون وظیفه خطیر علاقمند کردن جوانان به حجاب و سبک شاد اسلامی از عهده شما یک نفر بر نمی‌آید، آقایی هم که اگر سید باشد اینجا آقاسید خطابش می‌کنید، این بار را بر گُرده‌اش به دوش می‌کشد. آن بخش دین باید نمایش داده شود که به آراستگی مرد و ابراز مرد به زن مومنه‌اش، خلق حسنه‌اش را می رساند. پس آقایی محاسن را که خیلی شباهت به محاسن شهدا داشت، این بار شبیه به غلمان‌های بهشتی آن کادره Un Cadre می‌تراشد. 

آقایی این بار تمری بوسیدن از روی پیشانی می‌کند. دستهای سفید و کمی چاق خانومی  را در دست می‌گیرد و یک بوسه بر آن پیشانی بلند پیدا از پس توربان می زند و کلیک! فعلا از اینکه توربان را از کدام پیج خریده‌اید حرفی نزنید. اجازه دهید مخاطب چند صد باری از شما بپرسد.

کم کم آقایی!!! از پشت بغل می کند تا به ما یاد بدهد، از همسرانمان از پشت بغل کردن  با حجاب ولو در انظار عمومی را انتظار داشته باشیم.

این بار باید از قلقلک ته محاسن آقایی که از پشت بازوانش را مقابلتان به هم رسانده ، روی گونه های تپلی مرواریدیتان، ریز بخندید.

رنگ پیراهنش باید با هماهنگ با سرخی لبهای شما باشد.

می‌دانید اخر ما بچه مسلمانها بوسیدن بلد نیستیم. رویمان به دیوار، نهایت یه ایتیکر بوس  برای اقایمان بفرستیم و ایشان هم استغفرالله گویان سریع پاکش کند.

خدا شما را از ما نگیرد که عشق در لفافه دین  را یادمان می دهید.

#سمیه_بشارتی

#حجاب_استایل

#حجاب_صورتی

#اینفلوئنسر_حجاب_صورتی_سه

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.